niedziela, 26 sierpnia 2012

Stare, ale jare


Dzień dobry!
Dzisiaj niedzielny poranek z pewnością nas nie zachwycił. Można jednak poprawić sobie humor lekka zmianą w garderobie
Ja np. przerobiłam swoje spodnie.
Wiem ,że dobrze wiecie jak tego dokonać ,ale ja dam wam tylko kilka porad:
  •  spodnie składamy na pół, by cięcia były równe
  • tniemy, potem nożyczkami 'szarpiemy' za końce
Wiadomo, wszystko jasne,ale mam nowy sposób na robienie dziur (nie dużych,bo ja chciałam tylko lekko podarte). O takie:

































Jak je robimy?
Potrzebny nam...






O tak, ten jeszcze stary pilniczek.
Od wewnętrznej strony 'dzióbiemy' na wylot , tworząc linie. Na zewnątrz wyjdzie tak jak pokazałam powyżej. Mi spodnie wyszły tak:










Ja jestem zadowolona :)
                                                                                                       Do roboty , ciao!

4 komentarze: